The sims2 en bra stund

Det var bara meningen att jag skulle spela fram tills kl: 19.00, men drog över en halvtimme.
Så nu har jag då recis stängt av och så.
Nu har magdalena blivit Tonåring och Madeleina har blivit barn.
Mamma Laura har nyss blivit befodrad till kursledare för nånting inom utbildning, komme rinte rikittg ihåg vad hehe..
Men med Mattias står det still, han har fått vara hemma så mycket med Madeleina att han inte hunnit göra nånting med jobbet än.
Ja juste han skulle kratta löv eftersom att det blivit höst, och när han brända upp dem så började allt brinna. Laura skulle hjälpa honom men hamnade själv i elden, dock så kom Marie och Mattias och lyckades släcka elden innan brandkåren kom, det var rikigt dramatiskt haha
Och Laura har nyss blivit Gravid, så nu hoppas dem på en pojke, annars jävlar XD
Tre flickor och ingen pojke, så nu får det faktiskt bli en pojke för annars...ja ni vet :P
Marie blev påkommen med att att smyga ut, men dock inte av sina föräldrar utav av självaste Polisen..Ja så kan det gå :PP
Men nu ska jag iväg och kolla lite på Tv..tar lite kort på min käraste TheSims familj imårrn om jag kör något hehe det kommer se lite konstigt ut att ta foto på skärmen menmen

Ha en travlig kväll
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0