Unversums snyggaste Guess-klänning!!!

Jag, Lina och hennes kompis var på Guess nyss, och gissa vad? jo jag testade en klänning som jag hittat där, och jag lovar er, att jag ALDRIG i hela mitt liv haft på mig en snyggare klänning.
Hittar tyvär ingen bild på den nu, och var så dum att jag inte tog ett foto när jag hade den på mig.

Men iallafall, så var den lite olika färger, grön,brun och lila och den kostade 1995kr, inte så jätte farligt faktiskt.
Jag pratade lite med pappa sen och han skulle köpa den till mig nästa vecka :) men jag får alltid så dåligt samvete när han köper sånna saker till mig så jag kom med förslaget att vi skulle dela på det. Då känns det lixom bättre på nått sätt :)
Och jag hoppas för allt i världen att den inte är slut, för det fanns bara en kvar.
Men men,,den har legat där nu i två veckor och bara dem i större storlekar har datigt slut hehe så jag får hoppas att den ligger kvar några dagar till
Men skulle inte vara förvånad om den inte fanns när jag skulle köpa den hehe,..

Men den ska jag nog ha på mig när skolan har avslutning hehe går ju inte i skolan längre men tänkte att jag skulle gå på den iallafall för annars kommer det ju verkligen inte att kännas som sommarlov hehe

Ha det bra
Carro
Här är en annan klänning från Guess by marciano inte alls lika snygg men den får duga till bloggen :)


Kommentarer
Postat av: anitA

haha c :D
desamma

2008-05-24 @ 17:20:23
URL: http://aaanita.blogg.se
Postat av: B

tack detsamma :)
fin klänning btw!

2008-05-24 @ 19:08:44
URL: http://ballisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0