Utrednings möte!

Vid 8.15 ska jag och mamma åka iväg till NIKE i Mariatorget.
Jag har nu g¨tt klart min prov-vacka och det har gått väldigt fort...
Vi ska nu har utredningsmöte och kolla ifall jag behöver gå kvar där i 8-12 veckor.
Hade ju möte med min KP kristina igår och hon sa att all personal tyckt att jag skulle fortsätta gå där eftersom att det verkligen behövs enligt dem.
Men jag var inte lik aövertygad, för det känns lixom som att någon som är sjukare borde få ta min plats, men då sa hon att dem som är sjukare än mig hamnar på avdelningen och där kan man bara ligga sitta och kanske gå "lite" där är dem som är riktigt riktigt sjuka.

Men iallafall...Nog pratat om NIKE hehe..imårrn ska jag kanske träffa Navida vi får se och Vasiliki skulle ringa mig idag eftersom att vi har en hel del att prata om nu. Orkar inte ta det nu men jag kan skriva sen när jag pratat med henne om det.

Undra ifall jag inte ska höra lite the sims 2 idag eftersom att jag ändå inte har nått för mig. Det var två veckor sedan nu :S
Men det är lixom inte så kul när datorn fastnar hela tiden.
Men iallafall

Ha en bra dag
Carro

 Där är jag och gustaf om några år XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0