En Bloggpaus ett tag..

Har för mycket att tänka på just nu, och då känner jag att bloggen står lite ivägen för mig  även fast jag vet att den också skulle kunna hjälpa mig på många sätt.
Jag hade tänkt att jag nu ska ta mig fan på att lösa mina personliga problem nu ett tag framöver, och hitta mig själv igen.
Först och främst tänker jag att ta reda på vad just mitt problem är, genom Gloria ifall hon skulle kunna komma på det genom att jag går hos henne regelbundet, ftersom att jag inte kommer på vad problemet är själv.

Kanske är problemet bara att jag kört slut på mig själv, och att det ända jag kanske skulle behöva är lite lugn och ro samt vila.
Någonting som jag verkligen tänker göra på Jullovet.
Men det är ju ett tag fram tills dess och då måste jag nog på nått sätt komma på vad som är mitt problem.
Jag har inget stöd från någon i det här, och jag förstår inte hur jag ska klara av allting helt själv, jag har ju Glorias hjälp men inte heller hon förstår mig någonting när det gäller allt det här,
Folk gör det bara värre för mig just nu. Alla gör det, även fast det kanske inte är meningen av dem.
Dem får mig att lita på dem och då fokuserar jag på en person, och när jag öppnat munnen och berättat hur jag har det, då får jag bara skit för det.
Men jag vill också påpeka att denna person inte är någon kompis till mig utan någon annan...
Ingen tar mig på alvar just nu, varje dag får jag ta smäll, på smäll på smäll, och det är klart att för er som inte vet vad det hör handlar om, inte fattar någonting om det jag pratar om.
Men hur mycket skit ska jag behöva tåla, det är fan inte konstigt att jag mår som jag mår idag, jag har inte gjort någon någonting ändå får jag ta skit efter skit efter skit varenda jäkla dag.
Hur mycket ska jag palla med? Jag mådde redan dåligt tack vare mina ätstörningar, och sen får jag mer över mig, hur i helvete ska jag palla med detta? Jag får ingen hjälp av nån, det ända jag får är skit just nu.
Så därför har jag nu valt att jag ska försöka fokusera på skolarbetena, lugn och ro, och ROLIGA saker eftersom att allting är så jäkla negativt just nu.
Jag har ALDRIG i hela mitt liv mått så dåligt som jag mår idag, och jag har vart med om ett och annat kan jag säga.
Anledningen till att jag skriver det här, är bara så att vissa vet varför jag tänker sluta blogga på ett tag.

Jag hoppas att jag är någurlunda positiv när jag kommer tillbaka till bloggen och att jag sett till att lösa en del av mina probelem, för det finns inte en människa mer än jag själv som kan göra det.
Så det jag ville komma fram till var att jag nu tänker "ta mig i kragen" och så kommer jag tillbaka innan Jul med en liten överaskning vad gäller bloggen hehe...
Mer om det tänker jag inte säga..men jag har länge planerat detta, men vill att jag själv ska må någurlunda bra innan det kan ske så som jag vill det.

Så Jag hoppas att jag kommer kunna lösa allting så fort som möjligt, också kommer jag tillbaka åtminstone innan Jul...


Många Pussar och Kramar

Caroline









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0