Gjort idag!

Idag har det nog vart den aboslut tråkigaste och jobbigaste dagen på hela året känns det som.
Har inte gjort så mycket idag mer idag än o sovigt, kollat på tv, pluggat och kännt mig en aning deppad.

Har börjat fundera på om det inte är nån jäkla deprision jag befinner mig i just nu.
Allt känns lixom så himla mörkt just nu , jag har sovigt mest hela dagen nästan, inte haft nån som helst ork att göra något över huvudtaget, inte haft nån aptit över huvudtaget och har bergis rasat i vikt, fastän det nästan är det sista jag vill just nu , jag har  pluggat och kännt att jag inte lärt mig nått över huvudtaget.
hur fan ska jag klara av franska provet på fredag?
seriöst så tror jag att detta kan bero på att jag gått upp i vikt fast rätt så omedvetet herrigud jag väger 49 jäkla KG!!

Fick igår reda på att istort sett ALLA lärare känner till mina problem. Det viste jag faktiskt inte med tanke på att Lisa sa att det bara va hon och Sissi som viste om. men lärare pratar ju om sånt på deras möten har jag förstått. Undra vad dem har sagt om mig på mötena? Skulle verkligen vilja veta det? När lisa berättade om mig kom det säkert massor av komentarer om att - vadå hon ser ju helt normal ut eller sånt.
Känner inte att jag klarar av att gå upp i vikt just nu, plus att jag slutat Nike också.

nej usch jag är verkligen min värsta fiende just nu.
men men...livet är hårt...ellerhur? XD

Kom också att tänka på att jag inte lagt in några bilder på bloggen på väldigt länge nu. Borde nog göra det nu snart, känns lite tråkigt annars hehe.

Men det får bli imårrn eller nått!

Ha det bra nu allihopa!

Carro



okej jag vet att detta kanske inte var en sådär jätte passande bild till inlägget, men såg den i forumet på d.nu från år 2004 var han inte bara för söt då?? med tandställningen??



Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0