Halloween frågor!

1. Brukar du fira Halloween? Firade du Halloween i år? Hur?
Svar: ja faktiskt, har nog firat det varje år nu så långt bak jag kan minnas

2. Om du klädde ut dig vad klädde du ut dig till? Om du inte klädde ut dig, vad skulle du valt att klä ut dig till?
Svar: jag har alltid vart samma gamla tråkiga Häxa..

3.
Vad tycker du om att vi har börjat fira Halloween här i Sverige?
Svar: Jag tycker det är ganska kul, men ingenting som jag kanske längtar till som med julen, men det är ju kul...

4.
Vet du hur Halloween hänger ihop med Alla helgons dag?
Svar: ja jag vet ju att dem hänger ihop med hur vet jag inte...XD

5.
Har du någonsin köpt hem en pumpa till Halloween?
Svar: Aldrig! fast mamma köpte en porslinspumpa ett år, fast det var ju bara en sån som man har tända ljus i :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0