Ingen mer Behandling

Idag var jag i skolan efter två veckor hemma eftersom att det vart lov och allt.
Och det tog emot riktigt ordentligt att gå iväg imorse, men jag gick trots allt och även fast varken regina eller Irena var i skolan idag så klarade jag mig ur hela dagen hur trött jag än var och hur jäkla jobbig huvudverk jag än hade.

Och jag va faktiskt inte så osocial som jag trodde jag skulle va.
Har ju gett fan på att allt ska bli som vanligt nu igen, så just nu gäller det väll bara att kämpa på lite extra och inte tänka så mycket på framtiden eftersom att det är den som skrämmer mig så jäkla mycket just nu....

Men nu kom jag på att jag har så jäkla mycket att plugga nu så jag måste sluta blogga nu märket jag hehe imårrn missar jag min sovmorgon eftersom att jag har Hemkunskaps Prov imårrn klockan 9.00


Ha det bäst

Carroo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0