Lugn helg

I Fredags var det en av mina aboslut jobbigaste dagarna i hela mitt liv.
Jag var på väg till skolan men kunde absolut inte komma iväg. Så jag vart tillslut att jag hängde med mamma i hennes arbetsrum resten av dagen, och sen efteråt hade jag tid hos vårdcentralen.

När vi kom fram till vårdcentralen var det bara att vänta i väntrummet sådär 3 0 minuter innan jag hade tid.
men när det tillslut vart min tid vart vi hämtade av en läkare som nästan inte änns behärskade svenska språket.
Det var verkligen skit jobbigt att sitta där och försöka förklara vad jag hade för problem. Ska det verkligen vara såhär tänkte jag?

Men hur som helst så berättade mamma om mig, och han tyckte att vi skulle gå till Bup för att få ut några lycka piller.
Men eftersom att jag redan går där och Gloria faktiskt sa att jag skulle gå till vårdcentralen så vart mamma liite iriterad.

Hon förklarade som det va och att hon på bup faktiskt sagt att jag skulle gå hit om det var något speciellt.
Så imårrn när jag har tid där 15.45 så ska mamma med och kolla om jag kan få träffa någon läkare,
Men mamma vart på as dåligt humör när vi va påväg därifrån eftersom att allt bara vart åt skogen, så onödigt att vi gick dit när vi kunde gått raka vägen hem...
och hon sa också att hon tyckte att det kändes som att alla läkare bara försökte prata bort det hela tiden.
Men det mesta läkaren sa va att han sällan skriver ut sånt till Barn eftersom att dem då istället skickar barnet till bup men att han hade ett alternativ av tabletter, fast biverkningerna va då att man dem två första veckorna bara mådde ännu sämre och också mådde illa, så jag valde att tacka nej till dem, och ska imårrn prata med Gloria.

Allt jag nog behöver är ett par tabletter som gör så att jag kommer igång i vardagen osv sen så tror jag inte att jag behöver sånna mer, men bara för tillfället lixom.

Men hur som helst så mådde jag sämre än nånsin när jag kom hem och la mig direkt i sängen vid 17.00 tiden och tänkte sova bort hela helgen.
Jag kände mig så otroligt osocial så att jag passade på att smsa så många kompisar som möjligt.
Det var Zeineb, Linnea, navida, irena och regina.

Bara Regina svarade...
jag vart ännu deppigare och fortsatte sova..jag har ju ändå redan förstört mitt liv.

Ja tills då Regina började smsa och jag förklarade hur det låg till så att hon viste om det lixom och Vips så va jag som vanligt igen.
Jag som under hela veckan vart så deppig att jag knappt orkat sminka mig, duscha eller alla andra vardagssysslor har ju sett ut som Gud vet vem under hela veckan.

Men efter det så var det ut till Toalettn och på med sminket och örhängena upp med humöret och vips så var jag mig själv igen.

Jag och Mamma gick ner till Ica för att handla lite snax och godis till idol plus att vi sedan kom hem och Lagade ihop lite Tacos.
Och när jag står mitt i maten så började Navida chatta på msn.
Vi ska tydligen hitta på nått nån dag, ev gå på bio eller bara gå runt på stan, får väll vädret bestämma kanske?

Och efter det satte vi oss framför tvn och kollade in Idol, Fredag hela veckan och alla program som kommer då och bara chillade framför tv`n hela kvällen sen.

Men igår, så började jag dagen med en timmes jogging, och satt mest bara hemma under hela dagen och tråkade, smsade lite med linnea och Regina men ingenting mer.
På eftermiddagen sprang jag ner till Ica och handlade Middag, kom hem lagade och chillade framför datorn.
på kvällen kom Sotiris så mamma och han satt på rummet och kollade på film medans jag och Alex ordnade en till myskväll bara vi två och katterna haha. men stackars Mimmi fick inte plats på soffan som vi alla tre låg på dvs jag,alex och gustaf.
Så jag bäddade ner en varm och mjuk fillt på den andra soffan och fort som bara den så var Mimmi där och hade lagt sig<3

Så där låg vi då hela kvällen som började med Eva och Adam på Bobster haha och som sen fortsatte med musikmaskinen och svensson svensson hehe och efter massa smsades med Regina och efter det att Sotiris åkt hem så la sig jag, mamma och Alex i den stora sängen och kollade på en skräckis!

Men idag så har jag bara tagit det lugt hemma och pratat lite med Irena och regina, så jag hoppas verkligen för gudsskull att jag är tillräckligt pigg efter denna lyckade helg så att jag pallar med skolan nu kommande veckan :D men det tror jag faktiskt :DD


Så det där va sammanfattningen av min helg det :D


Kramar
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0