Ny Darin Signering

Så nu har jag bestämmt att jag ska gå på Darin signeringen till hans kommande album "Flashback" som kommer ut den 3 december.

Signeringen äger rum på Åhlens city i stockholm den 5 December, och kan redan säga att jag är super spänd inför den nya skivan och signeringen haha blir första gången jag träffar honom med min tandställning hehe..

Förra signeringen dvs den som var i Vällingby centrum 25 oktober vart rena rama dröm signeringen, han kom ju ihåg mig efter 1.5 år plus att han viste att jag färgat håret blont plus att han sjöng så otroligt jäkla underbart bra!!!


Är för visso del brunett nu igen då och kommer nog att vara det under nästa signering haha stackarn han måste ju bli helt förrvirrad XD...
Har faktiskt hört en hel del om mitt hår nu..men det är som min mamma sa när jag färgade det.
Nu får jag va beredd på att få olika åsikter från folk. Och sant hade hon...

Den första komentaren kom från min gamla jobbiga granne Mia, hon tyckte jag såg mycket bättre ut i blont, men så kommer pappa och säger att jag och komenterar att jag är mycket vackrare i min naturliga bruna hårfärg.
Men så kommer mammas elever och frågar om jag färgat håret? Och säger allihopa att det här bruna ser mycket bättre ut, mamma säger att jag nu ser ut som den vanliga Carro, och en del tycker att det va snyggare med blont.

Men helt enkelt så skiter jag fullstäligt i vad folk tycker om mitt hår just nu hehe jag menar jag färgade det inte brunt för att jag inte gillade den blonda fägen utan för att jag slitit ut håret som bara den med den blonda färgen eftersom jag färgar 3 gånger hemma en gång hos frissan samt slingor en gång hos frissan plus alla jäkla utväxter som blir att färga 5 gånger i månaden för att få min bruna färg blond.
Känns inte som att det är värt att förstöra håret så... Så nu ska jag inte färga det på åratal har jag bestämmt, så nu är det min naturliga hårfärg som gäller och folk får ta mig fan säga vad dem vill, om att det var snyggare i blont hehe :D

Men nu tycker jag att jag kom från ämnet lite, men det ska verkligen bli super kul att gå på nästa skivsignering med Darin hehe


ha det bra allihopa!!

Många kramar

Carro




Blond...'

Eller...

image151image153
Brunett:D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0