Blondin så fin, brunett så hett

vet ni vad?
nu börjar jag faktiskt tröttna på att vara så blond som jag är idag.
Kollar in gamla bilder där jag har mitt standard bruna färgade hår.

Funderar på att färga tillbaka håret brunt snart, eller varför inte testa svart? Har aldrig varit svart hårig förut.
men jag föredrar att vara mörkbrunett som på den gamla goda tiden i 6an haha, snyggt som fan var det :D

Men jag ska nog ha kvar det blonda åtminstone till Jul.
Så någongång i December blir jag Brunett igen :)
Eftersom att jag inte riktigt vill släppam det blonda håret  riktigt än :)



Så vad tycker ni som läser bloggen då?
brunett eller blondin på mig?
Skulle vara lite kul att veta vad ni tycker?

ha en trevlig kväll

Caroline

Kommentarer
Postat av: M

Du passade bra i båda, men mer i mörkt :)

Ha en bra kväll!

2008-10-01 @ 19:09:25
URL: http://madds.blogg.se/
Postat av: Viktoria Tomic

Du påminner om Jessica Alba tycker jag :)

2008-10-01 @ 20:37:02
URL: http://www.viktoriatomic.se
Postat av: Raymond

haha gangster lille bror jao!

2008-10-01 @ 21:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0