Brunett och Tråkig dag!!

Har precis vart ute och joggat ett tag.
Vaknade vid 7.00 tiden och känner mig sjukt trött just nu, så att jag orkade bara jogga ungefär 3km innan jag gick hemåt igen.

Mamma har åkt in till stan för att fika med en kompis, Irena ska till sin mormor, Regina är i London, så jag har verkligen Ingenting att göra just nu.
Mamma har kommigt med massa förslag men jag orkar verkligen ingenting hehe.

Så jag kommer säkert bara sitta hemma idag och kolla på tv.
Igår så va jag, mamma och Alex samt några av Alex kompisar på Ikea för att köpa hans Sänggavel.
Och när jag ändå var ute på språng så passade jag på att köpa en till Chokladbrun Hårfärg eftersom att jag hade kvar en hel del Blonda Slingor i håret.

Så det första jag gjorde igår när jag kom hem var att börja färga håret för tredje gången.
Och jag stod nästan en timme och la på hårfärgen och förskte ta det så nogrant som möjligt för att inte missa något av det blonda som var kvar.

Men nej då, när jag skölt av hårfärgen och håren ytterligare torkat så är det en jäkla blond slinga kvar i håret.
Och jag orkar verkligen inte gå köpa en till hårfärgs förpackning och färga om håret bara för den.
Så tack och lov så låg den ganska långt in och syns inte sådär jätte bra beroende på hur jag har håret och det.
Plus att mitt hår tillslut skulle vara helt svart om jag började färga det igen

Nej nu får det vara nog med färgande, nu ska jag låta min natruliga hårfärg växa ut och sedan inte färga det på flera år.
Håret har verkligen nästan förlorat hela kvalitèn det en gång hade.
Så nu kör jag på med olika balsamer och hårinpackningar så ofta som möjligt...

Men jag lägger in en bild så fort jag laddat kameran


Ha en bra dag!!

Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0