Darin i Vällingby

På Lördag Signerar Darin sin nya Singel i V-by.
Läste det nyss på Darin.nu och har precis Smsat Sandra för att kolla om hon ska gå.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det men, fy fan alltså, det är exakt 1.5 år sen jag träffade honom sist, och jag hoppas verkligen att jag kan gå på Signerigen.

Känns nästan självklart att jag ska dit, men jag måste prata med lite kompisar först, och kolla om pappa kan skjussa.
Så nu hoppas jag för guds skull att jag kan lugna ner mig lite och sluta tänka på det där haha
sitter här men jordens hjärtklappning och är sjukt nervös, och jag vet att jag knappast kommer sova någonting under natten tills på lördag.

Men jag får försöka ta det lite lugnt men tänk om jag skämmer ut mig?? tänk om nått går fel?
Fy fan allstå, det är ju rätt många dar kvar alltså.
Nej måstre nog sluta tänka på det men jag ska TRÄFFA DARIN OM 6 DAGAR.
Kan man vara lugnare?

nej nu ska jag nog gå kolla till Mias Banankaka jag har i ugnen

Puss o kram

Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0