Darin Signering!!

Vid 13.00 tiden träffade jag Sandra i Vällingby Centrum.
Vi gick iväg till Kfem där Signeringen skulle äga rum kl 14.00.
Vi satte oss i den nystartade Signerings kön men bestämde oss sen för att gå iväg till scenen där Darin Först skulle uppträda två låtar.

Vi fick dem perfekta platserna mitt framför scenen på övervåningen av Kfem.
Dock med en Sur mama som satt och åt lunch precis bakom oss, (allitid ska det vara nån)
Men hur som helst så hann det ju komma fler fans innan Darin började Uppträda så Hon och hennes familj gick ändå iväg sen hehe.
Man kan ju inte förvänta sig att man ska kunna sitta en meter från räcket och sitta och äta lunch och samtidigt kolla på Darin.
Nej det måste man ju förstå själv att det kommer komma fler fans.
Men hur som helst så sjöng han tre låtar varav en av dem var Step up.
Och när han sjöng den sista låten dvs "breating your love" Så kollade han upp på mig och sandra och kollade på oss o kanske sådär tre-fyra sekunder, och då stod jag där och började storböla haha.

Efter låtarna sprang jag och Sandra som galningar ner för rulltrappan och till stället där han signerade på.
Vi stod i kön i omking en halv timme och vakterna tog fram gäng för gäng när man träffade honom.
Så Jag och Sandra stod Sjukt nervösa och väntade på att få gå fram till Darin när det bara va 2 tjejer kvar hos honom

Sedan var det vår tur och han började med att signera sandra singel, och två singlar till och ett foto.


Sedan Singerade han ett foto som sandra skrivit ut på mig och Darin sist vi träffades alltså för över 1.5år sen.  och Den nya Singeln.
Och innan han började signerade mina saker så sa han att Han kände igen mig men att jag är blond nu.
Och då höll jag på dö med tanke på att det var 1.5 år sen sedan jag träffade honom sist :O och att jag faktiskt funderat över att det skulle va skit kul om han kom ihåg mig nu igen, fast sedan gett upp och tänkt att det då måste vara något som är fel haha.
Men han kom ihåg mig hur som helst och frågade vart jag och SAndra Bodde osv.
Och så tog vi foton med honom och kramade honom och lite sånt.

Och pappa stod och filmade allting hehe men nu gäller det bara att jag får tag på filmen också, eftersom att det är pappa som filmat så lär det nog ta några år.

Här är bilderna från igår!






fy fan för det här fotot säger jag bara !! kolla hur jag såg ut:O!!






Kommentarer
Postat av: Liselotte

Hej!

Nu har höstens stora tävling dragit igång på simsnörden. Oöppnad limited edition- sims 2 musmatta till vinnaren!

Det är en fototävling i som ska göras i the sims 2, tveka inte att anmäla dig redan idag för att kirra hem priset!



Hoppas DU anmäler dig! =D

Mvh Liselotte

2008-10-26 @ 16:43:00
URL: http://simsnorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0