Fem snabba Frågor!

Natten mellan lördag och söndag ställde vi tillbaka klockan en timme. Nu kommer solen gå ner tidigare på kvällen/eftermiddagen. Vi går in i vår allra mörkaste årstid och fram till jul kommer det nu bara att bli mörkare och mörkare på eftermiddagarna. Visst känns det lite konstigt att både gå till och från jobbet/skolan i mörker?


1
. Kom du ihåg att ställa tillbaka klockan natten till söndagen?
Nej faktiskt inte. Har aldrig hänt förut med just iår så glömde jag bort det. Jag som tyckte jag vart så duktig som sovigt till 9.15 var sen tvungen att ställa om klockan till 8.15 XD Men det jag inte viste om va att klockan redan hade ställts om så hela dan vart i stort sett pannkaka!

2. Om du fick välja, skulle du då vilja ha ljusare en timme tidigare på morgonen, eller ljusare en timme senare på kvällen/eftermiddagen? Vad betyder mest för dig?
Jag skulle nog vilja ha en ljusare timme på Morgonen. Känns så deppigt att gå upp klockan 7.00 på morgonen och kännas som att man går upp mitt inatten

3. Märker du någon skillnad på dig själv när vi går in i vintertid/normaltid?
Nej det gör jag inte, förutom att jag går upp 7-730 varje morogn nu för tiden ;/ Känns lite trist när det faktiskr är lov!

4. Vad gör du för att fortsätta hålla dig pigg under den mörkare tiden?
Jag vet inte vad kan man göra? Man blir ju bara så trött och Grinig den här perioden känns det som. Allt är ju så mörkt hela tiden...

5. Skulle du vilja ha ljusa sommarkvällar året runt, eller har mörka eftermiddagar sin tjusning?
Ljusa sommarkvällar tror jag. Men tycker också att dem kan vara rätt så jobbiga. Tycker det är

 Nu väntar bara den långa kalla och mörka vintern!! Men jag har iaf en sak att se fram emot. Gissa vad det är? vad är det man som mest ser fram emot när snän kommer och Det är mörkt nästan dygnet runt?

Haha julen såklart <3<3 Förra Julen vart ett helvete!" Men jag tänker inte Låta Anorxin få förstöra det här årets jul<3<3


Carro

Kommentarer
Postat av: The sims

fin blogg :)

2008-10-30 @ 20:04:08
URL: http://thesims.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0