Hemma och Vilar

Idag vart en vilodag efter allt det jobbiga som hänt dem senaste dagarna. Så idag har jag bara legat framför tv`n och kollat in repriserna av andra avenyn som jag missat från i går och förra onsdagen.

Känns väldigt konstigt att veckan snart är slut, det går så otroligt jäkla fort just nu.

Men hursom helst så ska jag försöka att inte sitta framför datorn idag utan mest bara vila och äta hela dagen :S så att jag på nått sätt orkar med morgondagen i skolan.
Det får aboslut inte bli som igår, imorgon för då lär man inte se mig i skolan nått mer på hela året :S

Nej men det blir det nog inte, så länge jag inte hoppar över frukosten och lunchen så klarar jag mig hyffsat i skolan.

Har precis kämpat i mig en portionm lunch här hemma.
Alltid mycket jobbigare att sitta och äta själv hemma, dels för att det påminner så mycket om i 7an, och för att jag lika gärna skulle kunna skita i att äta.
Fast jag pratade med mamma i telefonen medans jag gjorde iordning lunchen och tänkte att jag idag gör detta för hennes skull.

Och eftersom att jag inte alls viste vad jag skulle fixa idag,
så vart det bara en halv korv (ni vet den färdig kokta)
Risgrynsgröten med Kanel och 1dl mjölk, en fibermacka med kavlimjukost och två clementiner och en kopp the.

Känns om en jäkligt stor lunch :S och eftersom att jag precis ätit klart den, så är det extra jobbigt.
Vilket betyder att det lär vara den jag tänker på nu, dem senaste timmarna.
Önskar jag kunde trolla bort dem här tankarna och bara glömma att jag ätit nått, och fortsätta som vanligt.
Men det går ju inte :S

Aja nej nu ska jag nog gå och göra något annat än att sitta här och blogga.
Vill ut och röra på mig, hatar att bara sitta inne en hel del :S
Vill ut på en timmar lång promenad med någon kompis eller nått.
Men alla är ju i skolan , och idag ska jag ju bara vara hemma och vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0