Hemskaste dagen på Terminen

 Gustaf vill gå ut :P
 Mamma är hemma och är förkyld.
 Jag imorse då jag inte viste vad jag skulle vara med om haha

 Dagens outfits bild :P



 Jag framför min kära dator just nu hehe

Okej men så här gick det då till..
Jag kom till skolan när vi började vid 9.00. Och vi hade NO helt som vanligt.
Regina hade knappt hälsat eller sagt ett ord till mig på hela dagen.
så efter No`n när dem andra gick iväg och hade gympa så bröt jag ihop totalt och ringde mamma.
Jag kände mig tvungen att stanna kvar i skolan eftersom att båder hade matteprov och engelsak förhör efter lunch.

Så mamma ringde min mentor Lisa och jag och hon gick in i arbetsrummet för att prata.
Jag berättade då att jag trott att Regina kanske var sur på mig för någonting och att jag inte orkade med den stressen och ja lite sånt.
Så hon ringde till Regina och frågade, men nej då hon var inte sur på nånting.
Det var bara nån överdrift jag fått för mig, men jag fattade ju sedan att allt berodde på mig.
Jag pratade lite med Lisa om Regina och att hon verkligen bryr sig fast hon egentligen inte skulle behöva och så,
men att hon idag vart lite annurlunda och då har jag då fått för mig på en gång att jag gjort någonting fel.

Men sen efter det samtalet så fick jag gå in i ett klassrum och plugga lite resten av gympa timmen, så jag satt mest där och läste boken jävulen bär Prada och väntade på att tiden skulle gå.
jag ville ju absolut inte gå hemåt eftersom att det bara förtränger problemen och jag är en sån som löser problemen p en gång satt jag kämpade mig kvar i skolan.

Efter all denna psykiska stress på morgonen så vart hela dagen helt fel och jag mådde i stort sett dåligt hela dagen och  var hur deppad som helst.
Jag fick flera lärare på mig hela tiden so, frågade om allt var okej med mig osv.
Först förstod jag ingenting eftersom att man knappast kunde se på mig om hur jag mådde.
en sen gick jag in på toaletten och kollade mig i spegeln och då förstod jag ju allt hehe.

Men när dem hade lunch sen så fick jag höra att Regina letat efter mig men inte hittat mi, så hon satt uppe i matsalen och åt.
Men jag hade verkligen ingen lust att äta någon lunch idag satt jag stod bara i koridoren och väntade åp att lektionen skulle börja.

Men då mitt i alltihopa så kommer helene och frågar om jag ätit nått.
Hon viste ju då att jag inte hade det och tog med mig till Kafeterian och gav mig en Risifrutti bara så att jag fick någnting i mig plus att jag åt ett jätte litet päron på So´N som vi hade efter lunchen.

Men hur som helst så gick dagen på och jag hann med mitt engelska läxförhör samt Matte provet.
och helt plötsligt på matteprovet vart jag helt som vanligt.
Ena sekunden bara ändrades allt och jag vart mig själv igen. regina vart som vanligt och allt var lixom bra igen

Så jag gjorde matte provet och efter det hade vi egentligen kör.
Men då kände jag att det ngo var bäst att jag går hem och vilar upp mig lite efter denna långa ångestladdade dag.

Men det är en sak jag är säker på..och det är att detta verkligen inte har någonting med mitt ätande att göra.
Eller kan det var för att jag gått upp i vikt imorse? Vikten stod ju för helvete på 47.8 imorse fan ta den!!

jag har ju ätit rätt så okej idag med tanke på att mamma gapade och skrek på mig för att få i mig en jäkla näringsdryck och en mandarin nu på efter middan, fan ta henne!(nej gud va jag svär XD) 
 men tydligen vill hon bara mitt bästa men jag har ju ätit lixom.
eftersom att det bara var typ en halv timme sen jag drack denna äckliga dryck så är jag inte på jätte bra humör just nu, men det får jag faktiskt tåla.
men det påverkar bloggen lite ser jag hehe

Men så har min skit dag rent ur sagt sett ut.
Nu ska jag snart gå iväg ner till centrum och handla middag igen.
Måste ju hjälpa mamma lite nu när hon ligger hemma och är sjuk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0