IKEA

Om en halv timme tänkte jag och mamma sticka iväg lite till IKEA.
Mamma måste handla lite nya Glas och jag behöver Målarfärg till mitt nya rum.
men jag vet inte än vilken färg jag vill, men jag vet att jag vill ha Någon sorts lila, men det bestämmer jag sedan på färgkartan hehe.

Igår vid 17.00 tiden var jag och Mamma i tallkrogen i Enskede och träffade mina Kusiner samt min farbror.
Vi var där i några timmar tills vi sedan åkte hem för att kolla på stjärnor på is.

somnade sedan inte föräns vid 3.00, eftersom att jag låg och tänkte på MASSOR av saker, som jag inte orkar ta upp nu.
Men så fort jag kommigt hem från IKEA så skriver jag ett Inlägg om det.

Ni får ha en bra dag!

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0