Lite bättre

Satt och kollade lite på tv, och när Elle började så somnade jag ett tag, för att sedan vakna 30 minuter efter.

Konstigt nog så kändes allt mycket bättre efter att ha fått sova lite.
Så jag gick ut i köket och gjorde i ordning en skål med flingor, yoghurt och honung över.

Tänkte vanligtvis skippa det där melliset efter den hemska lunchen, men på nått konstigt sätt så kändes det för en gångskull bra att äta det där.

Så nu tänker jag bara ta det lite lugnt fram tills mamma kommer hem och ladda krafterna tills imorgon.
Sedan så är det ju helg helg igen och då tänker jag BARA ligga hemma och ta det lugnt.

Kramar
Carro


Kommentarer
Postat av: Josse

Desamma du ;)

2008-10-02 @ 14:58:31
URL: http://korrelito.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Nu har det via bloggen startats upp ett nytt diskussionsinlägg. Denna gången handlar det om nätdejting. Hissa, eller dissa? Jag har nu lämnat mina åsikter kring ämnet, och nu är det eran tur. Jag hoppas att just du vill vara med och dela med dig av just dina tankar och funderingar kring detta ämne i en av dom absolut störst växande bloggarna just nu.



Tack på förhand!

Ska bli intressant att läsa dina tankar :)

2008-10-02 @ 15:05:40
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0