Middag

Har precis Lagat och ätit min Middag helt själv.
Ingen mer än mig här hemma just nu, eftersom att mamma jobbar över till 18.00 och rättar massa prov med Åsa.

Mamma sa att jag fick välja mellan att äta själv eller vänta på henne.
Och jag vill verkligen inte sitta och vräka i mig en hel middag klockan 20.00 i kväll, så jag valde att laga den nu så att den är klar när hon kommer hem.

Självklart var det jobbigare att sitta och äta själv eftersom att tallriken egentligen kunde gått rakt ner i papperskoreg.
Men jag gav mig inte, och åt upp allting.

Så nu sitter jag här och chattar på msn, bloggar och magen värker som in i helvete :(
Men jag har lärt mig att det går över, och jag går hellre upp i vikt tills imårrn än att skoldagen imorgon blir som igår.

Ha det bra alla

Kramar
Carro

Kommentarer
Postat av: Mary

mat is the sheeatt

2008-10-02 @ 19:56:28
URL: http://fiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0