Sjukhuset, Du är vad du äter

Jag och Mamma satt och kollade på tv, när programet Sjukhuset började.
klarar inte av att kolla på sånna program där man ser människor i akut behöv av sjukhusvård, barn och vuxna med Canser osv,
 Verkligen för hemskt!!
I kvällens avsnitt handlade det om lite olika människor bla om en tio åring som ramlat ner från ett högt träd i trädgården, och ett litet canser sjukt barn i finland tror jag det var.

Och sen då Engla med Anorexi.
Hon är 170cm lång och väger 26kg, tycker så otroligt synd om både henne och hennes anhöriga, herrigud det är ju  Verkligen ett Under att hon överlevt :O

men nu väntar jag på fortsättningen som fortsätter nångång nästa vecka tror jag det var hehe.

efter sjukhuset var det sessongsstart av Du r vad du äter med Anna skipper och ikväll är det ett Par där Kvinnan behöver gå ner i vikt och Mannen gå upp i vikt.
Lite kul att dem börjat ta med underviktiga personer också och inte bara Överviktiga.

Men sen när mamma serverade fram middagen till Alex och henne så började han bråka eftersom att han hellre ville ha Pizza, så mamma som precis hoppat ur duchen klädde på sig, sminkade sig och stack iväg och köte pizza till den bortskämda ungen.
Hon skulle ALDRIG och då menar jag ALDRIG göra så om det var jag som ville nått.

Gud vilken lillebror jag har alltså :O Nåja bara att slänga Grytan jag stod och lagade till middag då.


men ni får ha en trevlig kväll

Carro

BILD FRÅN FÖRR Engla Louise när hon mår som sämst och vägerPå Capio anorexicenter i Upplands Väsby har patienterna på s


Kommentarer
Postat av: Martina

Oj vägde hon bara 26 kilo? :O Ja som du sa, verkligen ett under att hon överlevt!

2008-10-02 @ 21:25:14
URL: http://martinaqvist.blogg.se/
Postat av: Viktoria Tomic

Ja det tycker jag :) du skulle kunna vara hennes lillasyster eller så hihi :)

Tack så mycket!

2008-10-02 @ 23:25:23
URL: http://www.viktoriatomic.se
Postat av: IK

tack för besöket!

2008-10-03 @ 09:24:36
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: Jossan

Såg också på det programmet.. Kan inte förstå att hon bara vill väga 26 kg..



Hälsningar Jossan

2008-10-03 @ 14:20:14
URL: http://josssan92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0