Svar till Elly

Fick en komentar från Elly, som precis köpt TheSims2 Året runt.

Hon skrev att Väggarna och simbasängarna i spelet lyser Röda.
Och eftersom att du inte skrev någon länk till komentaren och för att det är rätt så många som har/haft det där problemet, därmed jag också faktiskt, så tänkte jag att jag skriver ett helt inlägg om det.

Om väggarna, snö, basängen och helt enkelt allt i byggläget lyser rött, så är det för att man måste uppgradera sitt grafik kort, och det gör man genom att gå in på sitt grafikkorts hemsida och väljer sedan "uppdatera".
Efter det så ska allting vara som det ska vara i spelet.

Fick själv det där problemet för ungefär 2år sen när jag instalerat prylpaketet "Glitter och Glamour" men då ringde mamma Till EA Games och jaa dem  sa till oss att det ända som behövdes var att uppgradera grafikkortet.


Så nu vet ni det :) alla som har det problemet eftersom att det tyvär verkar vara ganska vanligt har jag märkt :S


ha en trevlig Lördag allihopa!!

Kramar
Caroline!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0