Angel med Helena Bergström

Sitter här hemma nu och har ur tråkigt.
Har precis nästan kollat klart på Filmen Angel med Helena bergström, som min mamma kollat på i helgen och inte alls tyckte va nått bra.
Jag tycker iförsig att den var helt okej.
Lite mycket gråt och depritioner bara. Men eftersom att jag ligger här hemma med jordens förkylning så går ingenting upp mot en riktigt deprimerad film.

Nåja, har ätit upp min lunch också, och det fick bli yoghurt, flingor, 1 banan, och lite torkad frukt med honung över samt en kopp the.
Man är ju inte direkt så hungrig när man är hemma och är sjuk så...

Men iallafall, så n u innan jag kollar på nästa film så tänkte jag sitta inne på internet lite, beroende hur mycket jag orkar.

ha det bra
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0