Dålig uppdatering

Kom precis hem från skolan.
Vi slutade vid 15.00 men gick till centrum lite med irena.

Dagen började som ett helvete i skolan, någonting som absolut inte får hända hände.
Men det blev bättre genom att jag fick sitta och vila lite en lektion.
Sen så vart det bättre.
Men det är tyvär sånna saker som kommer hända i skolan nu när jag har börjat.
Jag kommer säkert inte kunna vara med alla lektioner då jag är i skolan, men det är bättre än att jag inte går alls.

Irena gick till vår No lärare Michelle och sa att jag mådde dåligt.
Så vi gick och pratade i hennes arbetsrum och eftersom att hon inte viste någonting så fick jag berätta det jag ville berätta osv.

Men men.
imårrn är en ny dag som gäller och då har vi också språkval för första gången i år.
Ska bli kul det hehe :)

Ha en jätte bra dag

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0