Det är dags nu

Sitter här och har precis övat in franska läxan.
Klarar man av att rabbla upp hela texten utantill så får man garanterat MVG+++ vilket Regina fick idag, och som jag tänker få imorgon.

Nog med det, imorgon är det klassfotot som gäller kl 10.10, så jag går upp vid 7.30 så att jag hinner med allt.
en timme räcker väll ändå? eller en och en halv blir det faktiskt.

Men hur som helst, så avbokade mamma tiden med nike som jag skulle haft imorgon kl 14.30. Vilket jag är jävligt glad över.
pallar inte med det här mer nu
Nu är det nog helt enkelt.
Jag vet ju trots allt vad jag vill och tänker göra just nu, men det håller jag för mig själv, nu är den ända personen som står i vägen för mig just nu endast mig själv, och mamma då såklart.
Känns som om tiden är inne nu om inget annat, nu är det dags för mig att äntligen lyckas.
Jag har lyckats att bygga upp mitt liv igen, men det har varit JÄVLIGT svårt men allt detta slit jag vart med om, har på sikt gjort mig till en väldigt starkare människa.

har alltid varit en liten svagis som tagit åt mig av vad allt och alla sagt till mig.
Men not any more kan jag säga på en gång.
Nej nu skiter jag fullständigt i vad alla andra tycker och tänker, osv

och är det något jag inte tänker göra så är det att förstöra allt.
hell no!
det går verkligen inte, utan det ända jag tänker göra, är att fullfälja mitt nya mål och uppnå det :D


Men nu börjar snart idol 2008, så ska nog kanske börja gå sätta på tv`n medans mamma och Alex är och handlar lite på ICA:

Ha en trevlig kväll
Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0