Film Kväll Imårrn!

Imorgon ska jag ha min hederliga filmkväll hehe.
Regina och Irena kommer hem till mig rätt så tidigt tror jag, vid 14.00 tiden kanske.
Sen så kollar vi in lite filmer, som vi kommigt överäns om att se och dem sover över.
hur kul kommer inte det bli? Det var Månader sen en kompis sov över här sist, så nu är det nog snart dax igen hehe.
Så jag måste nog börja planera lite grejor att handla, vilka filmer vi ska se osv.
men allt sånt fixar jag imårrn, just nu känner jag mig bara helt död efter Hur dagen har vart så nu ska jag bara sitta här, blogga lite och ta det allmänt lugnt hehe

Men ni får ha en trevlig kväll allihopa!

Kramar
Carro


Kolla vem jag hittade sovandes i sängen <3 Lilla Gustaf hehe<3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0