förmodligen sker detta

Som rubriken lyder.
Jag har kommigt på vad jag vill göra med mitt liv.

Och såhär ser det ut.

Jag går ut grundskolan nu med så bra betyg som möjligt.
Efter det så söker jag till Jensen Gymnasium västra, och går Hälsa och friskvård där man bla får läsa, Psykologi, mat och träning, hälsa i allmenhet och lite sånt.
Och det tyckte jag passade jätte bra nu när jag skelar mellan dietist och psykolog.

Tänkte ju på arkitekt också, men det känns nästan inte änns aktuellt längre.
Det är ju klart att Psykolog och dietist inte heller kanske känns så aktuellt längre om nått år.

Men efter att ha pratat med både mamma, pappa och kompisar, så tror jag nog att det är det som blir bäst.
Och eftersom att Regina vill bli Sjuksköterska så kan det bli att vi hamnar så samma linje på gymnasiet, om hon nu inte väljer att plugga i london, hos sin syster och pappa.

men iallafall, så då går jag ut gymnasiet med förhoppningsvis bra betyg.
När jag är runt 19år, så flyttar jag till London, för att plugga psykologi, precis som min kusin gjorde förra året då, hon flyttade till Italien för att bli möbeldesginer.

Blir färdig psykolog vid 24års ålder och antingen händer något så att jag fastnat i london, det vet man ju aldrig vad som händer där, kanske börjar leva mitt liv där haha det vet man ju aldrig.

Eller så flyttar jag tillbaka till stockholm det är ju lite tid kvar hehe

Men det är mina framtidsdrömmar hehe :))

kramar
Carro





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0