Första inlägget

Har vart väldigt dålig på att blogga idag. har helt enkelt inte gjort nått spec idag hehe
eller jo, dagen började med att Jag och Mamma låg och kollade på Film, Sen gick jag och handlade, åt en väldig förkenad Lunch och spelade Lite The Sims2 Livet i lägenhet.

Imårrn är det skola som gäller då igen.
Måndagar till Onsdagar har jag inga problem med, medans torsdag och fredag är rena sama skit dagarna.
men nu håller jag på att fixa Badet och ska sen bara ligga och kolla på tv.

Helgen har vart förvånadsvärt lugn.
Det vart då som ni säkert märkt ingen filkkväll i Lördags, Eftersom att Reginas mamma jobbat sent och hon var tvungen att passa hennes lillasyrra.
Men det var inga problem för mig, Så då bestämde vi att jag skulle sova över hos henne istället, fast eftersom mamma skulle ut i lördags så gick det inte heller.
Men men..Så hela lördagen gick jag till centrum och handlade på Ica hela tre gånger på en lördag, hehe inte så jätte kul kanske.
Sen så har jag mest suttigt framför datorn, sovit och kollat på tv.
Ja en väldigt lugn helg alltså,

men nu är nog badvattnet knart,

ha det bra
caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0