Grattis På Födelsedagen Mamma



Idag fyller min kära mamma 37år.
Men det blir inte så jätte mycket firande idag inte.

Utan idag när jag kommer hem från skolan så tänkte jag städa upp alla småstökiga saker här hemma, bädda sängen, Baka en tårta, lagga middag och göra iordning hennes Precent.

Men på Lördag, ja då blir det lite andra grejor hehe

Det vart inten sådär jätte kul present riktigt, men jag hade så himla svårt att bestämma mig.
Och i mammas sovrum så är det ju faktiskt svart och lila, och hon har själv sagt att hon vill ha mycket små dekorationer som tex ljus och sånt, i dem färgerna.

Så jag köpte då tre ljus i olika storlekar ett svart och två lila, En svart glasplatta med lite mönster i, och småsvarta stenar.
Samt ett kort då också.

Men den får hon när hon kommer hem från jobber idag, dem har föräldrar möte, så hon är inte hemma föräns vid 19.30, men då hinner jag klart med allting iallafall hehe

Carro

(tar den riktigta bilden sen när mamma öppnat paketet hehe)





Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Detsamm :)

& grattis till mammsen

2008-09-29 @ 08:34:11
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0