Händelserik dag!!

Skoldagen gick väll helt okej.
Det slutade med att jag pratade enskillt med gympa Linda inne på hennes rum, och fick reda på en mycket chokerande nyhet från Irena.
Så allting har gått bra när det gäller gympan iallafall, och det slutade med att jag valde matte som elevensval.

Efter skolan vid 15.00 så träffade jag och regina, Amina och dem i Skärholmen Centrum eller The Capital of shopping som den heter nu.
Och så gick vi och pallade godis från butikerna, som då vissa hade ställt ut skålar med godis i.

Sedan vid 16.30 tiden så kom Kungen och invigde Centrumet samt att vissa skulle hålla långa as tråkiga tal om just Skärholmen centrum.


Efter det så gick vi till Restaurangerna för att äta middag och vi hade då träffat mamma och Amina hade gått hemåt.
När vi satt och åt middagen så stod Clabbe ni vet från Idol. och var DJ vid ett båsbord och spelade all sortsmusik man bara kan tänka sig.
Och vid ett hörn så var det massa vita gardiner i taket och ett mingel Ställe endast för dem inbjudna, som bla annat kryllade av modeller och media människor samt också Ebba Von Sydow.

Och det roliga var att när Clabbe spelade Diggilo Diggiley så kollade han på mig och sa i microfonen högt över alla 
- hon där hon har drag,
Jag och Regina bara stod och as skrattade.
Sen så började han lära ut mig Diggilo Diggiley Dansen, så både jag och Regina Satt och försökte lära oss movsen från Clabbe haha.

Sen helt plötsligt kom Nikola Irenas Lillebrorsa med sina kompisar, och eftersom att Clabbe var i fullgång att under hålla just mig och Regina, så pekade mamma till Nikola att dem skulle komma.
- Mamma ropar sa Clabbe i Micken och skrattade.
Nej nej ropade mamma hehe
- nehe okej faster? syster? frågade Clabbe.

Sen fortsatte det med att jag och regina satt och sjöng gamla godingar som ring ring, ABC och massa andra gamla schlager hits med Clabbe som DJ.
Och efteråt vid 18.00 tiden när det var dags för honom att packa ihop så gick mamma fram och sa att - det där var inte mina barn, jag är deras lärare.
jaha okej sa clabbe
mamma- ska du vara här imårrn också eller?
- aa imårrn är jag här också :P

Sedan så var Regina Tvungen att Sticka till sin Dans som började samma minut som hon gick.

hehe och nu är jag här :)
lägger in lite bilder i nästa inlägg. och jag och Regina ska på SKHLM invigningen hela helgen :)

kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0