Hemma Shopping

kom precis hem från skolan.
Och jo hur vad dagen idag då?
Nja vad ska jag säga, alltid lite jobbiga dagar dem dagarna då vi har franska sista lektionen av nån jäkla anledning.

men hur som helst, så har jag fått nya Ellos Katalogen i brevlådan, och funderar på om jag inte skulle beställa nått.
Alltid så kul att Shoppa hemma och På nätet.
men inte lika kul som att gå ut och shoppa såklart, och sen så är det ju lite trist när varorna ser helt hemska ut gemfört med hur dem såg ut i katalogen när man fått hem dem.

Men iallafalll, nu tänkte jag faktiskt starta TheSims2 livet i lägenhet en stund tills Alex kommer hem, för då ska vi ner till Centrum och köpa lite hårspray hehe

Många kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0