Höst Kappa!

Jo förra veckan, när Regina var hemma hos mig och vi körde LIte TheSims så fick jag för mig att jag skulle visa henne kappan jag tänkte beställa från ellos och kolla vad hon tyckte.
Och då visade det sig att hon också hade beställt en sån, Så jag beställde en sån och gick och hämtade ut den På Tobak i förrgår.

Eftersom att jag redan har en svart kappa, så passade jag på att köpa den här i grå.
Men jag går hela tiden och funderar på om den är för festligför att ha på sig till vardags.
Själv tycker jag nog att man kan gå med den till tex skolan, medans både min farbror och pappa tycker att man ska ha den merson fin jacka.
Men mamma tycker också att jag kan ha den till vardags. Och det lär jag nog ha också.
Och det bästa med kappan, är också att hals kragen man ser på bilden, går att knäppa uåå vilket betyder att man kan ha kappan på vilket sett man vill, med halvt knäppt, helt knäppt eller uppknäppt.


ZoomaZoomaZoomaZooma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0