Hur ska det sluta!

Idag efter Nike mötet så har dagen fullständigt varit skit!!
ja jag har ju skrivit allt i mitt förra inlägg om hur det blir i nu fortsättningen.

Dem på Nike hotar med att jag måste sluta skolan om jag inte går upp i vikt.
Jag vet ju att det är för mitt eget bästa, men jag kan bara inte tro på något annat än att dem bara vill jävlas med mig för att göra allt i sin makt för att göra så att jag går upp i vikt.

Med all denna psykiska stress jag upplevt idag vet jag verkligen inte hur jag ska palla med skolan imorgon.
Det kommer bara in massor av nya saker nu som sätter jävligt hög press på mig just nu, hur fan ska jag då klara av att änns stanna i vikt?
Jag vet att jag kommer få ett riktigt psykbryt imorgon om jag väger över 46kg, vilket jag säkert kommer ligga och grubbla över nu hela natten.

Hur mycket kommer vågen stå på imorgon då tror d? osv..
Hur kommer jag va i skolan?
Det ända jag kan tänka på när det gäller skolan är att jag är så JÄVLA glad över att inte gå i Engelbrekt längre.
Hade jag gått kvar där nu, så hade jag säkert fått flytta in i lägenheterna på SCÄ för länge sen.


Men det ända som känns positivt just nu är att det går bra i skolan iallafall.
Men har så jävla mycket möten och shit varenda jävla dag.
Kan jag inte bara få gå i skolan och sen gå hem nåndag?

Nej då idag var det Nike, och piano,
Imorgon är det tandläkare och Bup (som jag inte änns tänker gå kvar på, känns lite meningslöst eftersom att hon bara försöker komma fram till varför jag inte ville äta)
Men jag äter ju, jag menar så farligt är det inte, tycker nog att dem på Nike överdriver lite när dem säger att det är Akut nu,
Känns inte som att jag tar mig själv på alvar längre, så som jag ser ut och väger

men hur som helst, så har skolan blivit en lättnad iallafall.

Nu gäller det bara att få fart på maten nu också, vilket jag vet att jag inte klarar i dem här omständigheterna.
Jag kan lika gärna ge upp!
Jag vet att det kanske inte är det bästa valet, men tror nog att det är det bästa just nu!
pallar verkligen inte med alla möten och shit just nu, alla jäkla prov, betygen, osv.

Men nu satsar jag jävligt mycket på mina betyg, känns som att jag använder det istället för att tänka på maten.
då menar jag att jag hellre fokuserar på det än på att bli frisk och normal.
Vist vill jag ju bli normal men vafan.. Inte just nu.

Det är som mamma och hennes rökning, hon försöker bara sluta röka när allting går bra i hennes liv, och sen så fort någonting går dåligt eller är jobbigt, så tar man till med en lösning, och anledning till att slippa sluta såklart.

Jag säger som hon. 
Det är inte min tid till att bli frisk nu, måste nog lugna ner mitt liv lite först, för just nu har jag absolut inte någon tid till att fokusera på mina problem.

Måste få bra betyg, samt lyckas med det "normala" först.
Och sen kommer alla jäkla problem.

I vanliga fall hade jag bara skyllt på mig själv och tänkt att jag bara förstör för mig själv osv, men så säge rjag inte idag.
Nej det är alla omständigheterna jag tänker skylla på.
Som sagt, har förmycket annat att tänka på nu, att bli frisk kommer sen.
Har ju inte rikigt tid att sluta skolan nu och börja någon behandling osv, nej nu fokuserar jag på mina betyg och andra resultat.


Så, så ligger det till. Och det funkar faktiskt!
Jag mår jätte bra.
jag vet ju att jag bara vill gå ner till 43kg för att bli lycklig, Men en del av mig vet ju att det bara kommer göra mig olyckligare.
Men efter varje kg jag loosar så känner jag mig bara mer och mer lyckad som person, allt annat kvittar lixom .

nej usch vad det här är svårt att komma fram till, nu skrev jag bara ner lite av det som försigår i mitt huvud alltså.

Men det jag mest ville komma fram till var att imorgon börjar jag vid 10,30 och ska ju till tandläkaren vid 13.50, vilket betyder att jag bara är med på svenskan, bilden och lite av matten.
Missar dock bara den hemska franskan så det är okej.
MEN hur i helvete ska jag palla med skolan nu när jag börjat må såhär?
Allting är ju i stort sett mitt fel, det är ju mitt fel att jag mår såhär, satt jag får helt enkelt skylla mig själv.

Kommer nog inte direkt vara på topform i morgon i skolan, men vad ska jag göra?
Skulle så gärna vilja bli den normala tjej jag en gång var, men just nu hittar jag ingen jäkla motivation, så just nu ignorerar jag situationen och väntar på att jag ska hitta någon sorts motivation, vilket jag tyvär inte tror att jag kommer hitta.
Men jag ska försöka!

Kramar
Carro
                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0