InternetStrul

Har haft problem med Internet nu i två dagars tid :(
alltid så jobbigt med det här datorerna som hela tiden ska hålla på krångla.

Men men..nu funkar det igen så då är jag nöjd hehe

Så vad har jag gjort idag då?
Jo går dagen vart skit och då menar jag SKIT med stora bokstäver.
Men idag så var det faktiskt helt okej i skolan.
Jag var absolut inte sp trött som igår, men jag försov mig i morse, så det var bara att rusa upp på morgonen och har inte hunnigt sminka mig eller i stort sett fixa mig någonting.

Och så mamma då, som tycker att jag ser allderles för sjuk ut i ansiktet.
Kan det vara för att jag går utan smink?
Men det är rätt så många som tyckt att jag sett himla trött ut dem senaste dagarna.

Men aja hur som helst, så har jag Piano ikväll kl 19,20, men måste hinna hem till Andra avenyn iallafall som börjar 20.30
Lite konstiga tider dem har börjat med :S
tycker det var bättre förra säsongen när det gick på sön, mån och tis samma tid.

Men men..

Ni får ha det så bra

Kramar
Carro
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0