Jävligt tråkig fredag!

Har Precis spelat lite TheSims.

och det vart inte rikitgt som jag hade förväntat mig, men hur som helst.
Så ska jag snart gå fixa middag och bara ligga och kolla på tv.
vart en Super tråkig Fredag hittils, har mest bara spelat Sims och kollat på tv hela dagen.
Men jag ska snart smsa Regina för att kolla om det blir något imorgon.

Men mamma har stuckigt iväg till Solna, för att gå på Nån fest med alla från Hagalundskolan, där mamma jobbade fram tills sommarn.
Alex är ute någonstans.
 
Satt jag sitter här inne, men pyjamas och morgonrock på mig och har super tråkigt.
Finns det kanske nån därute som har några förslag på vad man kan göra när man bara sitter hemma?
Skulle verkligen behöva det just nu, känner mig VÄLDIGT rastlös.
Skulle kanske kunna börja plugga lite? nja jag vet inte om jag orkar det idag hehe, jag går nog tillbaka till soffan och kollar klart på reprisen av Top Model 4.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0