Kungen inviger!

Kungen inviger SKHLM The Capital of Shoping idag kl 16.30.

och eftersom att vi slutar 16.00 idag så får jag och Regina Springa ner till Centrum för att kolla på Kungen och alla adem andra festligheterna där.

Idag börjar vi vid 9.00 tiden och vi börjar med NO, efter det så har vi gympa, och det mamma sa till mig, va att hon pratat med linda och att jag inte skulle vara med nu dem första veckorna och sen börja vara med lite smått.
Vilket betyder att jag heller inte ska ha några kläder med mig.
Men tänk om Linda säger nått? Eller om jag får IG i gympa nu.

Måste nog boka om min tid på Nike nu snart eftersom att jag har en hel del jag vill prata med Christina om.
men mamma verkar inte vilja ringa till dem, hon tycker att det räcker med att jag ska börja springa hos tandis nu för att jag få tandställning.

Fast man kan väll inte gå IG på tex gympa när man tex har en sjukdom som gör att man inte får vara med.
Då är det ju nått fel :S eftersom att det är massor av fler som sitter i min sits idag.

Men men....jag får väll se vad som händer. Förra gympa lektionen var rena helvetet, både psykiskt och fysiskt, eftersom att jag gick ont i hjärtat bara av att röra på mig lite, och sen att alla dem där "trassel" tankarna kom på mig bara genom att se på en gympa sal. För vad gör man i en gympasal?
Jo  man tränar och bränner kcal.

Det är ju klart att jag vill vara med på gympan, det skulle jag verkligen inte tacka nej till att motionera, Men grejen är den att det är så mycket mer på gympatimmen.
Allt det där Sociala, allt det roliga försvinner i mig eftersom att jag påmins av ätstörningen.
Jag blir som ett deprimerat monster typ XD
Eller det blev jag iallafall förra gympatimmen.

men jag får väll se vad som händer.


Kram
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0