Lina fyller år!

Är hemma hos pappa och Lina nu, och imorgon ska vi åka ut på en skärgårdskryssning igen eftersom att Lina fyller år.
Det fick jag reda på för bara några timmar sen, så jag har inte hunnigt köpa någon present eller någonting, det känns lite dumt...
Men iallafall, så vi åkte hem till mamma för att hämta lite smink, och min lila klänning eftersom att jag inte haft med mig någt att ha på mig.
Och det är inte bara vi som kommer itan det komer ungefär 30 pers till på båtden.
Undra om vi inte får ha hela båten för oss själva igen då hehe.

Snacka om att Alex kommer sälja ihop mycket på sina jultidningar han håller på säljer.

Så hur har det gått med min förkylning nu då?
Tog en ipren fr några timmar sen, och har legat och sovigt samt kollat på film några timmar, så just nu mår jag mycket bättre och är inte alls lika hängig längre.
Men jag måste nog ta en till huvudverkstablett snart, så att det intekommer tillbaka.
Men men..Så nu hoppas jag att jag är lite bättre imårrn med, sp att jag inte smittar hela båten


Kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0