Lördags morgon!

På nått sätt så känns det som att det är Söndag idag.
Kan bero på att jag inte va i skolan igår, och har haft en extra dag hemma.

Men hur som helst, så är Regina på väg hit nu.
Ska kolla med henne och hon vill hänga med till HeronCity och gå på deras Oktoberfest, samt köra lite Rockband och det.
Och sen då gå shoppa lite och sedan det tråkigaste som är att gå hem och plugga.

Min katt Mimmi har börjat löpa nu igen också, och jag orkar verkligen inte höra henne stå här inne och jama och skrika längre så nu har jag faktiskt släppt ut henne, hon får komma in igen när hon är gravid haha


Gud va gulligt det komemr bli sen när kattungarna kommer :DD

Ha det bra
Caroline

Kommentarer
Postat av: sofia

svar: tack detsamma :)

2008-09-27 @ 14:36:14
URL: http://sofiiiaaas.blogg.se/
Postat av: manuela

åh rockband!

btw diggar din coola design, wow säger jag bara!

2008-09-27 @ 16:12:53
URL: http://maanuelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0