Mammas födelsedag

Igår när lilla mamsen fyllde 37år, så hade hon föräldramöte i skolan.
vilket betydde att hon inte kom hem föräns vid 19.30 tiden.

Jag slutade 15.00 och sprang hem och började med att baka bröd (haha jag vet) har aldrig gjort det förut men det gick bra :D
Sedan medans  dem jäste, så bakade jag en chokladtårta till mamma hihi.

Och efter allt stök så började jag råstäda.

Och sen så höll jag på så, i tre timmar i rad.
Klockan vart 18.00, då tog jag det lite lugnt och läste ut min bok på en timme.

Sedan vid 19.00 stekte jag lite kyckling pytt till mamma och Alex, och när dem sedan kom hem vid 19.30 tiden fick dem äta allt hehe.
Plus att mamma fick sin lilla precent hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0