Måndag Morgon!

Usch hatar verkligen Måndags mårnar.
Men vem gör egentligen inte det?

Dockss å har vi sovmorgon idag fram tills 9.30 idag , så hade kunnat sova lite längre än till 7.30, men har en hel del att göra nu på morgonen, så att det går inte hehe.

Men helgen har vart skit bra faktiskt hehe, det började med att jag i Lördags Mötte Regina i Skärholmens Centrum, och vi gick rakavägen till Heron City.

Mediamarkt fyller 2 år där, så dem hade en hel del saker man kunde göra där, som att köra rockband, kolla på en del artister som uppträde, massa erbjudanden på mediamarkt osv.
Det var riktigt kul faktiskt.

Sen Så gick vi iväg för att Shoppa lite. Men eftersom att mamma ville börja backa sina bullar och jag skulle handla ingredienserna, så hade vi inte sådär jätte lång tid på oss att handla allt vi behövde.

Men vi gick iallafall hem sedan för att plugga på NO`n några timmar.
Vi kom fram till att Regina skulle sova över hos mig, satt vi satt upp halva natten ocg gjorde i stort sett ingenting.

Och sen på söndagen gick vi iväg och handlade det sista, samt pluggade 2 timmar irad.
Så nu ska fan allt till No provet sitta!

Men det här handlade jag iallafall
(tar en bild efter skolan)


Neon Rosa Nagellack.



Två par örhängen


Ett armband

Make up Remover



Och en Mössa



Ha en bra dag
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0