MVG++++

I Onsdags hade vi franska Prov på en text vi skulle kunna läsa upp, utan brytningar.
Jag hade suttugt hemma och övat och övat mest hela tiden.
texten var inte den kortaste heller, men inte den längsta heller.

Men jag hade missuppfattat själva läxan, jag trodde att man var  tvungen att kunna rabbla upp hela texten utantill  och utan att kolla i texten, vilket självklart inte var vad man behövt göra.

Så jag hade suttigt hemma som en Galning dem sista 5 dagarna och Pluggat gärnet för att kunna texten utantill tills på Onsdag.


Så efter att ha kontrolerats av Min Franska lärare Francois sista lektionen, så fick jag direkt mitt betyg hehe.
mitt första betyg någonsin faktiskt, och det första han sa var
Ja det blir MVG ++++   Helt fantastiskt. kan din mamma franska?
 
haha snacka om att jag vart glad,
Vart så nervös när jag började rabbla upp den, och glömde hela tiden bort vissa ord osv, men det gick ju verkligen bra tillslut iallafall :D trodde verkligen inte att mitt första betyg skulle vart MVG+ men nu gäller det bara att hålla de där  tills slutbetyget vid jul :D


Caroline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0