Ny mobil!

Ska förhoppningsvis snart köpa en ny mobil.
Men frågan är bara vilken mobil jag ska köpa.
Har funderat över dem här två.


 
En Rödmobil är kanske inte helt fel. Alex gillar den iallafall hehe.


 Eller den här, i Rosa modell.
 
Eller den vita Frächa modellen.

När jag kollade med Alex tyckte han att jag skulle satsa på den vita.
Men jag har ju redan en vit mobil.

Men tänkte att mamma kanske kunde ta min mobil, om hon vill också köper jag en ny, haha kanske inte så skjyst haha men jag kräver nog lite mer när det gäller mobiler än vad hon gör hehe, hon vill ju bara kunna smsa och ringa med den,


Kommentarer
Postat av: emma & mickis

den rosa var riktigt ball! ;)

men har hört att den röda ska vara bra.

2008-09-26 @ 11:41:09
URL: http://minigraaf.blogg.se/
Postat av: Jennie

Satsa på den röda, den rosa var lite för puttinuttig

2008-09-26 @ 13:08:41
URL: http://wennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0