Silvershampo nästa!

Så fort jag har tid och lust att sticka ner till Centrum, så måste jag faktiskt bege mig ner till Åhlens, för att köpa lite Silvershampo.

nar inne på Klippoteket med Regina förra veckan för att kolla om dem hade något Silvershampo att rekomendera.
Och då fick jag syn på denna lilla Skönhet!



SilverShampot från Loreal paris 150kr, som då enligt innehållsförtäckningen ska ta bort alla dem lite små oranga Tonerna jag har kvar i topparna i mitt hår.
Har inte köppt den än, men ska försöka göra det så fort som möjligt, så att jag som sagt får bort att oranget snart.
Det är verkligen inte så mycket som är kvar nu efter alla mina färgningar, men det som är kvar, vill jag ha bort!

Plus att jag på att jag jag  imorgon efter skolan ska ner till Centrum och köpa en ny Hårspray, Som jag måste ha tills Skolfotot på Onsdag.
Den har nämligen allderles nyss tagit slut,
Så nu blir det mycket Hår produkter att inköpa hehe

Men nu ska jag strax gå sova
ha det bra allihopa
 och Godnatt!!!

Kramar
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0