Skolan

Börjar inte föräns 10.30 idag, så tänkte börja gå ner till skolan bid 10.00 tiden, så att jag är där i tid.
Måste till mammas klassrum också och lämna hennes nikotintuggumin hon glömde i morse.
Så jag måste alltså snart dra iväg.
Känner på mig att hela dagen kommer bli skit idag, bara en stark känsla jag har.

Men hur som helst, så har jag bara tre lektioner idag, och strax innan matten slutar så måste jag gå iväg till Tandläkaren.
Ska som tur va bra på en vanlig hederlig underskökning, så lär vara hemma vid sådär 14.40 kanske,

Då är det plugga plugga plugga som gäller.
Kan inte förklara hur mcyket det är som ska göras till NO provet på Måndag.
Men iallafall, så måste jag ner till centrum sen igen, för ska iväg till BUP, vet inte riktigt vad jag ska göra där, kändes så meningslöst sist jag var där.
Men det kan ju knappast ta så lång tid.

Fan asså vilken skit dag det kommer bli ;S
Ingenting att se fram imot bara massa skit skit skit.

Men nu måste jag någ gå iväg!

Och guud vilket roligt och glatt inlägg det här vart, nej fy fan nu får jag väll skriva lite bättre inlägg :P:P

Men ni får ha en bra dag!!

Caroline
                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0