tjabba tjena hallå!

Nu har jag precis lockat klart håret, samt sminkat mig och satt på mig lite smycken.
Känner mig väldigt upp puffad just nu, Så tur vi har att ta kort det första vi gör i skolan, för efter det så tänker jag sätta upp håret i en tofs, så att det inte ser allt för mycket ut, en skoldag som denna hehe

Så vad ska jag göra idag då?
helt ärligt Ingen aning, Men vi slutar vid 15.00 efter Franskan, så efter det så får jag väll se vad jag hittar på.
Någinting blir det nog iallafall.

Om ungefär 15 minuter är det dags för mig att sticka iväg till skolan för vi börjar 10.10
Usch vad mycket snack det har blivit om skolan nu dem senaste inläggen.
Det är lite tråkigt tycker jag, men känns inte som nått annat händer i min vardag just nu.
Men hur som helst, så vet jag inte hur det blir med skolan framöver, snart kommer väll smällen?
jag menar jag vet ju själv att skolan sätter  Alderless för mycket press på mig just nu, så just nu väntar jag bara på baksmällen.
Men frågan är när den kommer?
Det är lite läskigt, för kommer den alls? imorgon? idag? eller nästa år?
Det v et man ju inte, och hur ska det visa sig.
Undra vad dem säger när jag kommer till Nike på Mötet.
Men jag tror inte att dem kan hjälpa mig just nu, jag står för mycket i vägen för mig själv sjust nu.
Dem säger ju bara att jag ska äta mina mellanmål, och sen blir allt bra.
Men om man inte kan göra det då?
Ja det är just där, jag förstör allting.
Mina kompisar i skolan snackar mycket om hur man blir smal, vad man äter och hon e smal, hon e smal, hon e inte smal blablabla
På hemkunspaken lär vi oss räkna Kcal, som att jag inte kan det än XD men alla andra då förståss som inte änns vet i vilken hörna proteinet ligger i Talriksmodellen.
Mamma klagar på att jag är egositisk och bara tänker på mig själv,
Och jag sitter där som en idiot och fattar ingenting.
Vad krävs det av mig egentligen?
Jag VILL hu kunna gå normalt i skolan som jag gör nu.
fast jag vet att jag ALDRIG kommer acceptera en viktuppgång eller enns stanna i vikt, under dem här omständigheterna.
Det går verkligen inte.

Men gud va klockan går nu måste jag snart om 5 minuter börja gå ner mot skolan. Usch nej helst av allt skulle jag vilja vara hemma från skolan idag och bara sitta och spela Thesims hela dagen.
Men det går ju inte hehe
Men ni får har det så bra!!

Kramar
Carro

(känns som att jag piffat till mig LITE mör mycket idag hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0