Dagens Diary

Hade svårt att somna igår som vanligt! Så kan tänka mig att jag inte somnade förens vid 1,00 tiden. Som tur är så hade vi sovmorgon till 10,20 så jag kunde lätt gå upp vid 9,00 tiden. Mobilen väckte mig prick 9,00 och gissa om jag var trött?, Dock så var jag piggare i skolan idag än vad jag var igår då jag var allderles DÖDStrött! Men jag förstår att jag inte kan sova, det är så mycket saker som händer i mitt liv just nu, både positiva och negativa!
Hursomhelst så hade vi Bild den första lektionen där vi skulle rita en teckning med perspektiv! Irena var också med på den lektionen så vi satt inne och teckna och skickade låtar till mobilen medan alla andra var ute! men enligt mig så var det iskallt ute, så vi valde att sitta inne istället.

Resten av skoldagen gick bra, hade svenska, Matte och Franska, absolut inget speciellt. Men har ändå grymt mycket plugg som ska vara klart in inlärt i mitt lille huvud!! Gud vad jag blir stressad bara jag tänker på det! Men tänkte att jag ska gå laga lite middag nu och sedan sitta och plugga ett tag! eftersom jag är så jäkla dålig på att plugga hemma. I skolan är det ju så jäkla lätt, bara att sitta lite mellan varje lektion och plugga, finns ju inget roligare lixom..Men när jag är hemma, så får jag en riktig klump i magen bara jag tänker på allt jag ska plugga, blir att jag hellre kollar på tv, sitter inne på nätet eller är med kompisar istället!
nej det måste det bli ändringar på! Såhär kan jag ju för fan inte fortsätta"

Carro


Dannie gjorde en snygg fiskbensfläta på mig idag igen :D vist är hon duktig? Mamma tyckte att den var så snygg så att hon vill att jag ska lära mig göra sånna så att jag sen ska kunna göra dem på henne också hehe...men som ni ser så ser jag väldigt ofräch ut i facet idag, och det är för att jag inte har så mycket smink på mig idag. Upptäckte grymt många finnar på facet i morrse (jag som aldrig brukar ha finnar) så jag tvättade ansiktet grovt! Och smörjde sedan in med en kräm, och sminkade mig lite med maskara och eyeliner!

Carro

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Aa hahah ...





Ja jag vill dit !!! ska kämpa för det oxåå...

2009-04-01 @ 20:37:18
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0