Dålig uppdatering

Orkar inte blogga så mycket just nu känner jag. Har egentligen ingen bra anledning, bara det att jag är så himla trött hela tiden. Det föesta jag gör när jag kommer hem från skolan är att jag lägger framför Tvn och kollar på DR Phil, där någonstans somnar jag, och går upp igen efter två timmar ungefär.

Har suttigt och pluggat ett tag här hemma också, tills jag upptäckte att alla mina låtar och bilder raderats från min mobil. Irriterad som jag vart, startade jag om mobilen gång efter gång i kanske en kvart. Tills jag gav upp och rensade hela skiten. Men det jag dock inte tänkte på då, var att alla mina kontakter också raderas.
Så nu sitter jag här utan en ända kontakt i mobilen.

Carro

Mina nya såkallade "vårskor" Som jag köpte igår!


Kommentarer
Postat av: mary

vem fixade din header ?

2009-04-25 @ 19:41:07
URL: http://stylemania.blogg.se/
Postat av: Naurin

0762577224 :) Söta skor ! :D

2009-04-25 @ 21:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0