Dåligt blogghumör!

Känner inte alls för att blogga idag! Men känner att jag åtminstone borde skriva några inlägg. Idag vart det en ganska jobbig dag i skolan, eftersom vi slutar så jäkla sent på torsdagar! Vi började 8,45 och slutade 15,30. Kanske inte den längsta skoldagen men dock den jobbigaste tack vare alla tajta jäkla 40 minuterslektioner på rad, så känns ju dan genast längre!
Jag kom hem vid omkring 15,45 tiden och har sedan dess bara spelat lite piano (håller på med Beyonce -Halo) och tagit det allmänt lugnt. Allderles för lugnt med tanke på allt jävla plugg! Har 25 stycken sjukt  SVÅRA Franska glosor jag ska kunna imorgon och jag kan väll typ 5stycken av dem! Men har lite huvudverk så tänkte att jag väntar lite tills mamma kommer hem, äter middag och pluggar sen!
Måste göra något åt mitt förstörda face också! Jag har aldrig haft hudproblem utan jag sover med gamalt smink (äckligt jag vet) men har trotts det sällan finnar! Bara lite pormaskar! men nu har jag helt plötsligt fått en riktigt stor äcklig finne på hakan, och som ömmer bara jag rör på läpparna, mitt ansikte är fett och glansigt med påsar under ögonen och jag ser allmänt ofräsh ut! Så nu tänkte jag att jag skulle lägga mig i ett bad, peela ansiktet med stentvålen, lägga en ansiktsmask och sen dutta på med MASSOR av ansiktsvatten!
. Kan ju vara att kroppen tar stryk av all jäkla stress och trötthet denna vecka. Får ju knappt sova på nätterna nu för tiden! Inte konsigt att man ser så jävla sliten ut som man gör!

Ha de bäst
Carro





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0