Hemsk skoldag!

Var i skolan vid 8,30, och började dagen med att kolla på en tråkig dokumentär om droger. Efter det skulle hela skolan ut och "städa" skolgården i två jävla timmar. Blev så uttråkad av att stå och kratta löv (som ändå bara kommer komma tillbaka efter helgen) så att jag höll dö. Ångrade först som fan att jag gick till skolan överhuvudaget, eftersom det här helt klart måste vara skoldagarnas värsta skoldag!
Funderade på att smita hem och skolka resten av dagen istället för att stå och kratta löv i två timmar.
Men då mötte jag Steffie och Malin vid skolgården och vi började planera min Tjejkväll/fest som jag ska ha på Lördag. Och planerade in vilka låtar vi skulle ha, vilka vi skulle bjuda osv, så då gick ju tiden genast mycket fortare. Vid 13.00 tiden slutade vi. Jag och Alex gick då till centrum, och mötte mamma för att äta en Lunch i Centrum (eftersom jag vägrade att stå i en galet lång och jobbig kö, för en jävla korv med bröd i skolan)

Så nu har jag precis kommigt hem och tänkte bara ta det lugnt inför Majbrasan vid 20,00...

Ha det bäst!
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0