Långfredan

Är det verkligen meningen att man bara ska sitta hemma och tråka en dag som denna? inte för att jag tror att min dag blir så jävla bra men ska man verkligen inte få lyssna på musik, kolla på tv, vara inne på datorn någonting på långfredan? Tycker så synd om dem som fortfarande har det så, tycker bara att det är fanatiskt! men som tur är så lever vi ju på 2000 talet och inte 1800talet. Jag brukar inte fira påsk mer än att jag äter grymt mycket godis, får kanske besök av påskkärringar vilket inte vart något iår, kollar på tråkiga jesusfilmer på TV`n och äter påskmat, vad som nu kallas för påskmat egentligen?

Hur firar ni påsk?



Kommentarer
Postat av: marika

hade jag varit i sthlm så hade vi kunnat träffats nu ,så kanske du inte skulle haft tråkigt? :(

men vi kan ju träffas då vi åker upp med skolan 28-30 april? då sover vi på vandrarhem..om du vill träffas då?

2009-04-10 @ 15:58:27
URL: http://marika1990_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0