När man har tråkigt...

Du är kär nu - nepp
Du har sårat nån så de börjat gråta - neej
Nån har sårat dig så du börjat gråta - beror på hur man ser det...
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
-  japp, man lär sig av sina misstag :D
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja :(
Jag har smygit ut utan lov - kan hända
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - ja fast då såg pappa mig i TV med Regina så då ringde han upp igen haha tur att mitt batteri tog slut xD
jag har en hemlighet som ingen vet - ja:D
Jag har fuskat i ett spel -  ja alltid <3
Jag har struntat i ett prov - nja..

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol
- ehh ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nope
Jag kan inte svälja piller  - jo måste göra det varje dag :/
Jag har tagit mediciner mot depression - gör det just nu...
Jag har anorexi och/eller bulimi - inte längre...
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det: under dåliga tider jaa
Jag har vaknat gråtande -när jag var mindre
jag har somnat gråtande - många gånger

DÖDEN
Jag hatar begravningar - har bara vart på en så ja
Jag har sett någon dö -NEJ som tur är!!
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej!
Någon nära till mig har begått självmord - nej!
ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - japp haha
Jag har sett en fallande stjärna - en gång :D
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - japp, tror ni att det hänt nått?
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - min hiss tror jag xD
Har sparkat en kille mellan benen - hm..svaga minnen så jaa
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - nej men vill!
Druckit en hel liter mjölk på en timme - verklikgen inte!
Jag har medverkat i en teater - Bara i skolan xD
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - japp :D
Du har fångat en snöflinga med tungan - japp (ofrächt värre)
Jag har suttit på ett tak på natten - nehepp
Jag har aprillat någon - haha aa
Jag har åkt taxi - aa
Jag har ätit sushi - aa men ALDRIG MER!
Jag har åkt snowboard- nej vill inte prova heller ..

Vad gjorde du kl 8 i morse: sov zzz
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: bloggade :D
Det sista du sa högt: jävla idiot!
Vad har du druckit idag: oboy
Vad var det senaste du åt: chokladbit
Vad var det senaste du köpte: tunika
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun
Vad är det för väder hos dig just nu: soooligt <3
Godaste glass-smaken: choklad<3
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske
Drömmer du mycket: sådär
Mardrömmar: nja
Favoritlåt just nu: hm...många
Vad ska du göra härnäst: åka hem!!!
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: småiriterad vill åka hem!!
Favoritgodis: choklad
Klädsel just nu: jeans leggings, fred perry kofta, två linne, halsband!
Hur många kuddar sover du med: En!
Morgon- eller nattmänniska: beror på!
Vilka är viktigast för dig: hm...
Bio eller promenad: båda!
Snarkar du: tror inte det..
Stjärntecken: vädur
Vad vill du jobba som: ...psykolog, flygvärdinna
Stökigt eller välstädat? välstädat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? har funderat på det, men vet inte!
Antal timmar sömn inatt? 9timmar :O
Sov du ensam? japp
Vem sov hos dig senast? Regina <3
Vad ser du fram emot? att komma och och spela TheSims <3<3
Vad vill du ha just nu? en stor bil att åka hem i!
Vem längtar du mest efter? att komma hem och spela Thesims!
Vilken årstid är det nu? Våår<3
Har du varit kär? japp
Är du kär nu?nja...'


Kommentarer
Postat av: ffay

okj ska prova mig fram haha .

2009-04-13 @ 16:41:09
URL: http://ffay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0